Egy rövid fél napos horgászatra látogattam el  a  Harsányi túrám előtt.

Mivel már nem bírtam kivárni a túrát ,muszáj voltam valahol eltölteni egy kis  időt kergetni a pontyokat.A pár órás horgászatra barátnőm öccse kísért el.Aki először jött velem horgászni és életében is ez volt az első alkalma,hogy lehetőséget kapjon megfogni élete első halát.

A reggeli indulással még gondok voltak,mivel Zsolti még nem volt hozzászokva a korai keléshez,de ha megtudom kedveltetni vele a horgászatot,akkor a keléssel sem lesznek gondok.Gyors pakolás után 1 órás út várt ránk mire megérkezdtünk az Orosi tó partjára.

(Helyünk a tó hátsó részén volt)

A horgászhely elfoglalása után megmutattam Zsoltinak,milyen etetőanyagot és pelletet hoztam magammal erre a rövid pecára.Szerettem volna egy több etetőanyagból összerakni valami ütős keveréket és kipróbálni a 2016-os HNV pelleteket.

(Keverékem 2 féle kíváló minőségű RED és BLACK Force etetőanyagból állt,egy kevés mikropellettel összekeverve)

A nap folyamán ez a keverék nagyon bevált.Sorra adta a szebbnél szebb halakat.

Miután a botok a helyére kerültek 15perc elteltével jelezték is a halak ,hogy tetszik amit kevertünk nekik.

Három dobás=három kapás=három hal.Kíváló kezdés,ilyenre nem számítottam.Kb fél óra horgászat alatt sikerült több mint 20kg halat fogni.Első hal egy 9kg-os ponty volt,ami a nap legnagyobb hala is lett. Sorra adta a szebbnél szebb halakat.

(A nap első és egyben a nap legnagyobb hala a maga 9kg-os tömegével)

(A HNV pelletek a mai nap bebizonyították fogósságukat)

Majd egy kicsit abba maradtak a kapások,de nem bántuk.Szépen nyugodtan szétpakoltunk,megreggeliztünk.Majd folytattuk a horgászatot.Zsolti nagyon boldog volt megfogta élete első halát.

(Zsolti élete halával)

(Egymás után húztuk a szebbnél szebb halakat)

(Szépen dolgoztak a Nevis Legend botok)

(Úton az újabb ponty)

A taktikánk a következő volt: 2bottal pontosan egy helyre horgásztunk végig,kiakasztott klipszel,míg egy bottal kerestük a halat.Mindkét módszer bevált,viszont a pontos etetés egy helyre gyorsabban adta a halat.

Legtöbb halat egy szem HNV pellet + műanyag kukorica adta.Legjobban  a vajsav és T1 ízesítésű működött.A halak kapókedve délben hirtelen megállt,mintha valami történt volna...Gyors variálás után megtaláltam a megoldást.Csali cserélés és váltottunk bojlira.Egy botot meghagytunk HNV pelletre,míg a másik kettőre barack-hal ízesítősű bojli került.Személy szerint ez az egyik favorit csalim.Nagyon sok helyen bevált már nekem.Ezért ha variálni kell,ezt mindig előnyben részesítem.Gyors csere és szinte hihetetlen,de utána már nem húzta,csak a bojlit.

(A nap utolsó hala)

Összesítésben egy nagyon mozgalmas ,jó pecán vettünk részt.Csak ajánlani tudom ezeket a pelleteket.Nekem beváltak.Végeredmény  17ponty,2tok,8db HNV pelletre ,11db barack-hal bojlira jött.

Mindenkinek hasonló pecát kívánok!