Kedves István remélem, megbocsátod nekem, hogy csak most 2 hónap elteltével jut tudomásodra pár nem is olyan biztos, hogy „érdekes”dolog, de ebben a gazdasági helyzetben, ami most a vállalkozókat terheli, remélem, elnézed nekem, hogy csak most látod az írást.( időhiány J )

Valószínűleg meglepődsz amikor ezt meglátod, mert erről beszámolhattam volna szóban is amikor személyesen találkoztunk a napokban, de úgy gondoltam, hogy az írások között a helye.

Az egész 2011.08.09.-én kezdődött a King-Baits Feeder Triatlon harsányi III. fordulója után Maconkán! (Maconkai próba horgászat /korábbi írás/ ) Igen! Az is egy nagyon jó peca volt, nem hittem a szememnek, ahogy etetés nélkül húztuk a szebbnél szebb halakat, de van más is. A horgászat után,biztos emlékszel rá, kaptam tőled 3 féle oldódó pelletet (Elit Carp széria: BIG HARD, Prémium: GHOST FISH és HOT SHOT ) azt mondtad próbálgassam. Nos én megtettem.

Egy harsányi pecára készültünk az egyik régi barátommal, Bolla Róberttel aki egyébként  a nyugodt bojlizásra esküszik, az én pörgős feederezésemmel szemben. Úgy gondoltam, hogy nem csinálok etetést ne keljen állandóan a botokhoz ugrálni, tudjunk beszélgetni is mivel csak nagyritkán futunk össze Robival , akkor is csak pár szót váltunk egymással. Ekkor jutott eszembe a maconkai horgászat és a tőled kapott pelletek. Előző nap este beszéltem Robinak a próba horgászatról és megegyeztünk, hogy nem etetünk és a tőled kapott pelletekkel fogunk horgászni. (Etetés nélkül! Lesz ami lesz alapon ). Bevallom egy kicsit „féltem” is emiatt, mert  a versenyeket megelőző teszt horgászataim, illetve a versenyekben való eredményeim miatt tudtam,hogy milyen halak vannak a tóban, és féltem,hogy etetés nélkül nullázunk. Mindegy! Pakolás a kocsiba. A szekrényből ki vettem egy kg pörkölt etetőt, nyakon öntöttem egy negyed üveg Halas aromával,bele egy pár szem 6 mm-es halibut pellet, kis csemegekukorica. (Valami még is kell a kosárba)

2011.10.15.reggel 7 óra, autóba és indulás! 9 órakor értünk Harsányba, a versenypálya közepén foglaltunk helyet. Minden a megbeszéltek szerint. Én két feederrel, Robi 2 bojlissal . Hajszál előkére egy Big hard a másikra egy Ghost Fish. Robinak mindkettőre Hot Shot mivel nagyon tetszett neki az illata. Kicsit szeles idő volt, szitált az eső, ami szerencsénkre rövidesen el is állt. A hőmérséklet 17’C, vízhőmérséklet 14’C. Nem volt  sok horgász, talán 7-8 fő lehetett velünk együtt az egész szakaszon. Síri csend, békés nyugalom.  10 órakor jött az első kapás, hát persze, hogy nem nekünk, hanem a 20 m-re lévő szomszédnak. Láttuk, hogy elég jó hal lesz, ezért odamentünk egy kicsit bámészkodni. Úgy 9-10 kg körüli szép tükrös volt a tettes, de nem volt időnk sokáig gyönyörködni, mert csippant Robi jelzője és mikorra odanéztünk a csippantásból iszonyatos visítás lett. Bevágás, ügyes fárasztás, matrac, mérleg :9,25 kg. Szép! 1 a Hot Shot-nak, na meg Robinak. ( A hal vissza a vízbe.) Gyors csalizás, egy újabb Hot Shot, bedobás. Le sem tette a botot a kezéből, kapása a másik botján is. Fárasztás, mérleg 11,82 kg-os tőponty. Látszott a halon, hogy megjárta a hadak útját, mert egy hatalmas forradás volt a hátán, valószínűleg pici korában történhetett vele valami igen komoly dolog. Egy gyors fénykép és mehet vissza. 2 a Hot Shot-nak.

11,82kg

Közben eltelt az idő 13.00 van, szélirány is megváltozott, miközben az erőssége is, az egyik pillanatban alig a következőben viszont igen erős lett. Jött a következő az én feederemen, jó halnak éreztem és a mérleg is azt mutatta: 15,98 kg. A csali Ghost Fish. Ezzel megdöntöttem az egyéni rekordomat ( 14,15 kg) amit ugyancsak feederrel fogtam ugyan itt Harsányban. Már megérte kipróbálni! A következő 2 órában fogtunk még 3 db 5 kg körülit ( 2 db Hot Shotra, 1db Ghost Fishre ) de nem mértük őket, már így is meg voltunk elégedve. Közben megmaradt a néha megerősödő szél ami a hátunk mögül fújt. Én tudtam, hogy Harsányban a hosszú dobás fél siker, úgy döntöttem, hogy kiveszem a szerelést és kivárom az erősebb hátszelet akkor dobom be, hogy a szél is segítsen egy kicsit a hosszú dobásban. Ezt tanácsoltam Robinak is. Alig,hogy beértek a szerelékek, 5 perc sem telt el és húzta a feedert egy újabb hal a Ghost Fishre. Nem is akár milyen a mérleg 16,10 kg-ot mutatott. Másodszor is megdöntöttem saját rekordomat! Egy nap alatt! Lehet ettől szebb az élet??!! J Miközben a halamat engedem vissza szólt Robi jelzője. Hal a matracon, mérleg, nem akartam hinni a szememnek 17,98 kg Hot Shot-ra . Azt mondtam ilyen nincs. Pedig van,mert velünk történik. A következő 1 órában semmi, de nem is kellet több hisz kétszer is megdöntöttem a rekordomat és Robi is bevallotta, hogy sok nagy halat fogott már,de 10 kg-nál nagyobbat még nem, eddig a napig. Kiderült, hogy ő is 2 szer döntötte meg a rekordját, úgy döntöttünk, hogy ne is akarjunk többet, mert csúnyán szólva pofátlanság lenne. A körülöttünk lévő horgászok 3 db halat fogtak, én úgy ítéltem meg messziről, hogy mindegyik 10 kg alatti volt.

Összegezve: 3 féle pellettel :Big Hard : 0

Ghost Fish : 4

Hot Shot : 4

8 db halat tudtunk fogni.

Ghost Fish-re az első kapás 3 és fél óra után jött a bedobástól számítva, vagyis nagyon jól viselte a horgot. Nekem már másodszor okoztak kellemes meglepetést ezek a termékek. Éppen ezért úgy  döntöttünk, hogy a következő évben nagyobb figyelmet fordítunk a KING BAITS termékekre.

Mellékelek pár fotót a nagyobbakról.